Veelgestelde vragen

Wat zijn de levertijden van jullie producten?

We hebben 24 tot 48 uur nodig om uw bestelling te verwerken en vervolgens 2 tot 3 dagen om deze bij u af te leveren.

Verzenden jullie over de hele wereld?

Ja absoluut. Wij verzenden wereldwijd.

Waar vandaan verzenden we uw product?

Onze kantoren zijn gevestigd in Vlaanderen, België.

Verstrekt u producttracking/trackinginformatie?

Ja, wacht 3 dagen na je bestelling en vraag het ons via e-mail op e-mailadres

Sommige artikelen ontbreken in mijn bestelling, wat is er aan de hand?

Onze producten worden gecontroleerd en vervolgens verzonden, maar als deze aankomen kunt u contact met ons opnemen via e-mail: info@thebiology.be

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

Het spijt ons dat te horen. Stuur ons gewoon een afbeelding van het beschadigde artikel in kwestie naar het e-mailadres: info@thebiology.be en we sturen je zo snel mogelijk een gelijkaardig vervangend artikel.

Waar ben je gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Vlaanderen in België.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waarom duurt het zo lang?

We verontschuldigen ons voor de vertraging. Soms kan internationale verzending langer duren dan verwacht vanwege inklaring. U kunt uw bestelling echter altijd volgen en zien waar deze zich bevindt. Als je nog steeds het gevoel hebt dat je hulp nodig hebt bij het traceren van je pakket of er informatie over wilt, neem dan contact met ons op via e-mail op het volgende adres: info@thebiology.be

Heeft u een restitutiepolis?

We doen ons best om eventuele problemen van onze klanten met hun online artikelen op te lossen. Indien u toch uw geld terug wenst te ontvangen op uw bestelling kunnen wij uiteraard de betaling verrichten, maar indien alleen het product niet gebruikt of uit de verpakking gehaald is kunt u de gekochte producten binnen een termijn kosteloos retourneren of ruilen van 14 dagen. We ruilen of vergoeden echter niet als het/de betreffende product(en) in de uitverkoop zijn.